Hebben jullie mijn retourpakket ontvangen?

Returns & Warranty

  • Om du vill ta ut garantin på en av din produkter ber vi dig kontakta: support@telecomsupplier.se, glöm inte att inkludera beställningsnummer och namn.
  • Du måste meddela TelecomSupplier om att du skickar tillbaka produkten inom 5 dagar från att du mottagit den. Det inkluderar listan eller fakturna med produkten du vill lämna tillbaka markerkad.
  • Kunden måste (när man vill använda garantin) skicka tillbaka de relevanta produkterna till TelecomSupplier i sin orginal förpackning. Inkludera en lista över produkter och en kopia på fakturan.
  • Du kan skicka paketet till avsändarens adress som är Pine Supplies B.V. Nobelstraat 20, 3846 CG Harderwijk, Nederländerna.
  • Efter att vi mottagit ditt paket kommer TelecomSupplier ersätta den trasiga produkten med en fungerande produkt och den skickas tillbaka inom 5 bankdagar. Vi kommer hålla dig uppdaterad på mejlen.

Ersättning

  • Efter att din beställning har tagits emot av TelecomSupplier kommer du få pengarna inom 5 bankdagar. Vi meddelar dig över mejl när processen forlöper.
  • Om du skickar en ofullständig beställning kommer TelecomSupplier betala dig en ofullständig betalning. Detta baseras på listn eller fakturan.
  • TelecomSupplier kommer betala tillbaka pengarna till bankkontot eller det IBAN nummer som pengarna förs.
  • Kreditkort och PayPal-betalning kommer tillbaka till samma konto och krediten syns först nästa månad. Med PayPal kan du se pengarna tidigare.
  • Om du har beställt via faktura kommer vi dra av beloppet från fakturan och i stäkk0 Om fakturan redan betalats kommer vi betala beloppet till den bank som används.
  • .